لیگ‌ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور 

شهرداری جیرفت در بندرعباس ۶ تایی شد 



در هفته سوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور دو تیم صنایع پشتیبان و فولاد نمایندگان هرمزگان به مصاف حریفان خود رفتند. 
 
به گزارش صبح ساحل، در هفته سوم  این مسابقات و در سالن فجر بندرعباس تیم صنایع هرمزگان از تیم شهرداری جیرفت میزبانی کرد و این تیم را شش تایی کرد و تیم فولاد هرمزگان در ایلام به دیدار شهدای چوار رفت و در پایان با نتیجه سه سه مساوی کرد و یک امتیاز بیرون از خانه گرفت. 
در سالن فجر بندرعباس جای که قرمزپوشان صنایع هرمزگان به دیدار مشکی پوشان شهرداری جیرفت رفتند در دقیقه ۱۲ بازی کاپیتان محمد بنی اسدی موفق شد قفل دروازه مهمان خود را باز کند.‌
در ادامه نیمه نخست برتری تیم صنایع هرمزگان ادامه داشت و در دقیقه ۱۶ علی کاظمی و در دقیقه ۱۹ سینا بخشی دو گل دیگر برای قرمزپوشان به ثمر رساندند تا این نیمه سه بر صفر به رختکن بروند.
در نیمه دوم تیم شهرداری جیرفت برای جبران گل های خورده فشار حملات خودش را روی دروازه صنایع هرمزگان بیشتر کرد تا این که در دقیقه ۲۵ علی نیکوکار 
یکی از گل های خورده را برای شهرداری جیرفت جبران کرد. بعد از گل اول تیم شهرداری جیرفت، این تیم صنایع بود که دوباره میدان داری کرد و روی پاس خوب محمد رضا دهقانی، گل چهارم توسط علیرضا صابری به ثمر رسید. در دقیقه ۳۳ بازی برای بار دوم دروازه نماینده هرمزگان باز شد و محمد جواد رضا خانی برای شهرداری جیرفت گلزنی کرد. محمد رضا دهقانی که در این بازی چند شانس گلزنی را از دست داد بلاخره موفق شد گلزنی کند و گل پنجم صنایع هرمزگان را به ثمر رساند.در دقیقه ۳۸ بازی  محمد رضا دهقانی یک بار دیگر پایش به گل باز شد و گل ششم تیم صنایع را به ثمر رساند تا این بازی در پایان با نتیجه شش بر دو به سود شاگردان هادی بزوال به پایان برسد و صنایع هرمزگان سه امتیاز شیرین کسب کند. 
برای تیم صنایع هرمزگان ، محمد بنی اسدی، محمد رضا رسولی، سینا بخشی، علیرضا صابری، حامد زرجام، محمد رضا دهقانی، محمد علی میرزایی، مهرداد خانه داری، حسین رحیمی، محمد حسین بازیار، علی کاظمی و عرفان محمد پور بازی کردند. برای تیم شهرداری جیرفت هم ایمان هابیلی، مهران شریفیان، محمد جواد رضا خانی، مرتضی کشاورز، ابوالفضل شهریاری ، ناصر فراشی، ایمان فراشی، امیرحسین شهدادی، امین نیکوکار، امیرحسین فاریابی، مهدی اعظمی و سعید امینی به میدان رفتند. 
تیم فولاد هرمزگان دیگر نماینده هرمزگان در این رقابت ها مهمان تیم شهدای چوار بودند که این بازی  با نتیجه سه سه به پایان رسید. در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در گروه یک با تیم های بازارهای روز کوثر اصفهان، جندی شاپور دزفول، گهر زمین سیرجان، عقاب نیرو هوایی تبریز، شهدای چوار ۶۵ ایلام ،شهید ستاری قرچک ، اروم آلیاژ ارومیه و قند فریمان هم گروه است. تیم صنایع هرمزگان که امتیاز باشگاه آیندگان را گرفته است در گروه سوم با تیم های ایمان شیراز، نماسازان ساحل آبادان، شهرداری جیرفت، استعدادهای درخشان مشهد، ایرالکو ارا ک، بوتا پارس ایرانیان و رعد پدافند هوایی اصفهان هم گروه می باشد.در گروه دوم هم تیم های شاهین کرمانشاه، پاس تهران، نصر فردیس، اسپیناس زنجان، نفت امیدیه، شهرداری ساوه، سبحان فلز گرمسار، پوشا ک امیلی اردبیل و مس سرچشمه با هم رقابت خواهند کرد. 
در گروه دوم شاهین کرمانشاه با پاس تهران، شهرداری ساوه با اسپیناس زنجان، نصر فردیس با مس سرچشمه، پوشا ک امیلی اردبیل با نفت امیدیه بازی می کنند. 
بر اساس آیین نامه  سازمان لیگ فوتسال زمان و نحوه برگزاری فصل ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۲۶ تیم ) ۲۰ تیم باقی مانده از فصل گذشته، ۲ تیم سقوط کننده از لیگ برتر و ۴ تیم صعود کننده از لیگ دسته دوم ( در ۴ گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. همچنین در پایان مرحله گروهی تیم های اول و دوم هر گروه ) جمعا ۸ تیم ( به دور نهایی این رقابت ها صعود می کنند. تیم  های انتهایی هر گروه ) جمعا ۴ تیم ( به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد. مرحله پایانی این مسابقات نیز با حضور ۸ تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود و در پایان تیم های نخست هر گروه به لیگ برتر فصل آینده صعود می کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها